Nowy rok - nowa ja...

ePływanie - świetny sposób na poprawę kondycji

Nie ma wątpliwości, że wiele dziewczyn zdaje sobie z zupełną stanowczością sprawę, że jeśli w tegoroczne lato raczyłyby wprawić w osłupienie chłopaków na plaży to już dzisiaj muszą mocno chwycić się za siebie. Nowy rok jest tą chwilą gdy wdrażamy świeże wyzwania i bardzo często pewnym z nich może być zgubienie paru kilogramów i korekta swej figury. Upór, który musisz w takie przedsięwzięcie załadować zależy od efektu jaki dążysz osiągnąć, a także od twojego uporu. Tak się składa, że to ostatnie z zasady jest najgorszym ogniwem.

Trening ruchowy

Nie podlega wątpliwości, iż droga do szczuplejszej figury uzależnia się od pracy ruchowej. Nikt przecież nie żąda się od razu od ciebie byś poczęła wykorzystywać trening jak zawodniczki olimpijskie. Po prostu pocznij w intensywniejszym stopniu się ruszać. Jeśli masz do pokonania kilkaset metrów to w miejsce siadania w auto idź pieszo. Częściej ruszaj na przechadzki, zwłaszcza jeżeli posiadasz w domu psa to nie kłóć się o to kogo aktualnie kolej na wyprowadzenie go, ale weź go do parku. Jeśli nie masz sporej odległości do biura albo do szkoły to przekalkuluj podróż rowerem zamiast samochodem czy trolejbusem. Pozytywne efekty spowoduje także wykorzystanie schodów zamiast windy. Gdy już nabierzesz większej formy możesz zabrać się za jogging. Nie bywa prosto przebiegnąć od razu kilka kilometrów o ile nigdy się tegoż nie robiło. Rozpocznij od czegoś skromniejszego, fiaska są częstokroć nadrzędnym motywem zaniechania wysiłków polepszenia swej figury.

Zmiana przyzwyczajeń żywieniowych

Aby rezultaty wysiłku fizycznego były widzialne musisz także rozważyć reorganizację swojej dotychczasowej diety. Na wstępie intensywniejszy trening wzbudza większe zapotrzebowanie na nadprogramowe kalorie, dopiero po niejakim czasie organizm przyzwyczaja się do intensywniejszego trudu. Natomiast jeżeli będziesz jeść dużo więcej to waga będzie wyświetlać jeszcze większą ilość kilogramów. Rozwiązaniem może być podzielenie posiłków na niewielkie dozy, tylko w częstszych rozstawach czasu. Gdy zajadasz zanadto wiele naraz to naddatek odłoży się w formie tłuszczu. Zredukuj też puste kalorie oraz tłuste potrawy, i spróbuj zajadać większą ilość jarzyn, owoców oraz ryb.

Świeża woda siły doda

Nie mniej istotne może być odpowiednie nawodnienie. Wypijaj dużo wody, omijaj słodzone trunki gazowane. Staraj się także zrównoważyć dzienny tryb życia, wysypiaj się w miejsce siedzenia do późnych godzin przed notebookiem. Wstawaj rano i zainauguruj dzień od porannej dawki ćwiczeń.